Translate

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ


Τι δώρο πήρε μια ξανθιά, στη γιαγιά της που είχε αλτσχάιμερ; Μια κάρτα μνήμης!

Πάει ο σύζυγος σε ένα μέντιουμ να μάθει το μέλλον του. Με τα πολλά το μέντιουμ του λέει: -Βλέπω η γυναίκα σου να πεθαίνει με βίαιο θάνατο... Και αυτός απαντά: -Καλά, αυτό το ήξερα. Πες μου όμως, θα με αθωώσουν στο δικαστήριο;

Ήταν 2 γειτόνισσες και λέει η μία στην άλλη: - Ήσουν άρρωστη; - Όχι, γιατί ρωτάς; - Ε να, είδα το γιατρό να μπαινοβγαίνει. - Γιατί, σε σένα όταν μπαινόβγαινε ο στρατηγός, είχαμε πόλεμο;


Ο σύζυγος αράζει στη βεράντα μαζί με τη γυναίκα του πίνοντας μπύρα. Αφού έχει πιει αρκετές, σπάει την ησυχία λέγοντας: - Σ'αγαπώ. Τον κοιτάει η γυναίκα του: - Τώρα μιλάς εσύ ή η μπίρα; - Εγώ μιλάω... Στη μπίρα...

Ρε Γιώργο, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τη γυναίκα μου...
- Τι πρόβλημα, ρε Μήτσο;
- Κάθε μέρα μου ζητάει ένα σωρό λεφτά... Τη Δευτέρα 100 ευρώ, την Τρίτη 200 ευρώ, την Τετάρτη 250 ευρώ...
- Ώπα σιγά! Και τι τα κάνει τόσα λεφτά, ρε Μήτσο;
- Ξέρω και γω... Μήπως της τα δίνω;

- Αγάπη μου, πήρα δυο ταινίες για το βράδυ... Mια για σένα και μια για μένα..
- Αλήθεια με σκέφτηκες αγάπη μου;
- Ε, φυσικά..
- Και τι ταινία μου πήρες;
- Μονωτική.

Ένας ταξιθέτης, κάνοντας έλεγχο στο θέατρο, βλέπει κάποιον με σκισμένα ρούχα, μέσα στα αίματα, σε κακό χάλι, ξαπλωμένο ανάμεσα σε δύο καθίσματα: - Μπορώ να δω το εισιτήριό σας; Του δίνει ο τύπος το εισιτήριο, το κοιτάει ο ταξιθέτης και λέει: - Μα αυτό είναι για τον εξώστη! - Το ξέρω... έπεσα!

Αστυνομικός πλησιάζει μεθυσμένο οδηγό:
- Καλησπερα, έχετε πιεί;
- Οχι, σ' εσας παραγγέλνουμε;

 Ένα ιχθυοπώλης συναντά ένα γνωστό του και ακολουθεί ο διάλογος: - ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΨΑΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ; - Καταρχήν... δε μ' αρέσει ο τόνος σου...

-Κατάλαβες; Με είπε και αλλήθωρο η γελοία! -Και εσύ τι έκανες; - Καταρχάς δε μιλάω σε σένα!

Λέει η σύζυγος τον άντρα της: - Αγάπη μου, το αμάξι έχει Λέει η Λέει η σύζυγος στον άντρα της: - Αγάπη μου, το αμάξι έχει πρόβλημα. - Τι πρόβλημα; - Το καρμπυρατέρ έχει νερό. - Και τι ξέρεις εσύ από αμάξια και καρμπυρατέρ; - Άκου που σου λέω... - Τέλος πάντων, πού το έχεις να το κοιτάξω; - Στην πισίνα!!

-Έχεις καπνό;
-Ναι.
-Φωτιά έχεις;
-Ναι.
Ηθικό Δίδαγμα: Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

Ο μικρός τηλεφωνά στην αστυνομία: -Αστυνομία, ελάτε γρήγορα, ο πατέρας μου πλακώνεται με τον γείτονα, δύο ώρες τώρα -Δύο ώρες; Μα καλά, γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα; - Νωρίτερα νικούσε...!

Στον οδοντίατρο. Γιατρός: - Μα, μην φωνάζετε, ακόμη δεν άγγιξα το δόντι σας! - Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου!